sunnuntai 7. elokuuta 2016

Täällä ollaan! Kera muutoksien tuulien! ;)

Kesä on ollut melkoista haipakkaa :) Paljon on tapahtunut ja paljon on vielä tapahtumassa. Aika vaan hujahtaa :) Ilmassa on ollut myös turnausväsymystä ja tavoitteiden pohdintaa. Nyt asiat on vaihteeksi mallillaan ;)

Mä olen kovasti pohtinut, että riitänkö mä tallaisena, kuin olen vai vieläkö haluan pudottaa painoa? Ymmärrän toki, että ylimääräisen ihon poistoa ja sen parempaa lopputulosta varten rasvan polttaminen on tärkeää. Mielestäni kuitenkin suurin kysymys on se, että hyväksynkö itseni tällaisena? Olenko tyytyväinen itseeni? Omaan henkiseen hyvinvointiini ja ulkoiseen olemukseeni? Näiden pohdintojen keskellä lopetimme Jeritan kanssa viikottaiset raportoinnit punnituksista ja liikunnasta. Tarkoitus ei ole vetää hommaa mitenkään läskiksi (eikös olekin hauskasti sanottu?! ;)), vaan testata, miten ne omat siivet kantaa. Ja kun ei oikein tiedä aikataulua tavoitettaan varten, on varmasti turhauttavaa molemmille osapuolille jatkaa ohjausta.

Edelleen käyn päivittäin vaa'alla ja syön annettujen arvojen mukaisesti. Loma- ja työreissut on vähän sotkeneet arkirytmiä, mutta on ihana tunne, kun tietää, että reissujen jälkeen pääsee palaamaan taas normaaliin :) Nyt olenkin kesän toisella lomapätkällä ja nautin, kun voin keskittyä taas omaan hyvinvointiini, eikä tarvitse pohtia, että pitäisi töissä käydä ja stressata ;)

Jeritan kanssa ollaan yhdessä kovasti treenattu :) Saliohjelma laitettiin uuteen uskoon ja voin kertoa, että kohta kuuluu vaan PLOP PLOP, kun mun suuret muskelit hyppää esiin! ;) Aikaisempi ohjelma oli lyhyempiä sarjoja kovemmilla painoilla. Aikaisempi ohjelma painottui myös enemmän selkätreeniin. Nyt tehdään sitten pidempiä sarjoja pienemmillä painoilla. Annetaan kropalle vähän uusia ärsykkeitä ja keskitytään parina päivänä enempi olkapäihin. Toki koko kroppa saa kyytiä viikon aikana, ettei nyt ihan epäsuhtaa tule ;)

Kovasti on siis tosiaan ajatustyötä tehty ja moni asia alkaa loksahdella paikoilleen :) Edelleen pohdittavaa löytyy kyllä, ei se tähän ole loppunut ;) Kaikenkaikkiaan elämä on monella kantilla oikein mallillaan! Ja minä aion nauttia siitä, sillä olen kaiken tämän hyvän ansainnut ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti