lauantai 4. helmikuuta 2017

Vuoden ensimmäinen postaus ja jymy-yllätys: Aika konsultaatioon ;)

Alkanut vuosi on ollut kiireinen. Aina vaan yhtä kiirettä. Kyllä se välillä ihan ärsyttääkin, mutta nyt olen opetellut ymmärtämään sen, että mä vaan olen tällainen kiiremagneetti ;) Opettelen siis hallitsemaan kaaosta :D 

Tämän kiireen aiheuttaja olen minä itse. Aloitin tammikuussa opiskelut. Tiesin kyllä, että työn ohessa opiskelu ei tule olemaan helppoa. Silti se työn määrä vähän yllätti. Päivät, kun menee töissä, niin illat ja viikonloput pitää painaa kouluhommia. Hurjasti houkuttaisi opintovapaan pitäminen, mutta rahallisesti se ei vaan tällä hetkellä toimi. Nyt siis koitetaan sovitella asiat työn lomassa sopivaksi :) Ihanaa on myös se, kun tietää, että tätä kestää se 2 vuotta. Eli asialle on jo päättymispäivä tiedossa, jos vaan jaksaa painaa :) 

...ja jaksaahan sitä, kun pitää itsestään huolta! Muistaa sopivassa suhteeessa levätä, syödä hyvin, liikkua jne... ;) Välillä on myös syytä mölliä sohvalla ja katsoa sitä telkkaria ;) Tänään aamu on kyllä alkanut näin:

Tarkkasilmäiset ehkä huomasivat nessupaketin.
Tokihan yksi flunssa pitää heti alkuvuodesta olla ;)

Viime viikon perjantaina sain jännittävän puhelun, kun olin töissä. Puhelu tuli toki omaan puhelimeeni ;) Sain puhelun Jorvin sairaalasta. Minulle soitettiin, että sairaalassa on minun lähetteeni ja heille oli tullut peruutusaika seuraavalle maanantaille, josko olisin päässyt sinne menemään?! Herranjumala! Puhelun aikana selasin kalenteriani ja totesin, että nyt maanantaille osuu sellaisia työjuttuja, mitä en vaan voi siirtää... Saatiin sinä puhelimessa kuitenki sovittua toinen ajankohta ja vielä tämän kuun aikana menen konsultaatioon :) IIIIIIIIIIIIK! 

Puhelimessa sanottiin, että saan vielä kirjeen asiasta kotiin ja sen mukana tulee tietoja, kuinka täytän netin kautta esitietolomakkeen heille. Tänään sen sitten tein, täytin sen esitietolomakkeen :) Täti puhelimen päässä oli varmaan vähän ihmeissään, kun moneen kertaan kiitin hänen soitostaan ja olin niiiiiiiiiiin tohkeissani ja iloinen :)

Tsih! Totta se on! :)
Tämä konsultaatiohan ei vielä takaa sitä, että ylimääräinen iho vatsasta tultaisi poistamaan. Mutta, pääsen ainakin kuulemaan, että mikä on plastiikkakirurgin kanta asiaan :) Positiivisilla mielin siis eteenpäin :) Tällä hetkellä menen siis hyvin realitisesti tuonne konsultaatioon, hieman niinkuin kuulemaan tuomiota :D En pelkää pahinta, mutta en myöskään odota liikoja. Ystävä onneksi lähtee matkaan, sillä kyseessä on melko iso juttu, oli päätös mikä tahansa, niin tukea tarvitaan :) Itselläni on kuitenkin jotenkin hyvin rauhallinen olo asian suhteen. Vaikka päätös olisi, ettei leikata, tiedän, että selviän siitäkin :)

Aurinkoa alkaneeseen vuoteen! Kohtahan se on jo kevät ja se aurinko alkaa paistaa ihan oikeastikin :)

1 kommentti: